Late..

Gud vilken helg det har varit hitills! Spenderade ju natten hos linnea som sagt, och ni kommer inte att tro mig.. men vi hittade bara helt random en 500-lapp på marken! Optimal tur eller vad?!?!? Så för dom pengarna blev det baksmällan 2 på bio! Den var skitbra. Skratt blev det! Men vi skrattade mest åt all feta kärringar som skrattade så fult, haha! Usch.. Men efter det i alla fall så träffade vi på lite folk och begav oss till våran gamla skola för att ja... jag vet inte vad vi höll på med..? Kan man beskirva det med dampa? Haha, ja jag hittar inga ord för det.. Men det var kul i vilket fall som helst. Nu ska jag sova för jag är sjukt trött efter allt. Poss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0